FAQ

Pogledajte odgovore na često postavljana pitanja o postupcima za vrijeme epidemije Covid-19.

Koje epidemiološke mjere i mjere zaštite su poduzete u resortu?

U Termama Tuhelj brinemo o svojim gostima i zaposlenicima stoga sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji, provodimo  propisane epidemiološke mjere i preporuke  za bazenska kupališta i vodene parkove te ugostiteljske i smještajne objekte. Razradili smo ih po segmentima kako bi naši gosti lakše došli do potrebnih informacija. Informiranju gostiju posvećujemo posebnu pažnju stoga smo se pobrinuli da su sve informacije lako vidljive i dostupne gostima. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica, sa zadovoljstvom Vam stojimo na raspolaganju kako bi Vaš boravak u Termama Tuhelj protekao ugodno i sigurno.

Koje mjere zaštite vrijede na bazenima?

Broj posjetitelja na bazenima je ograničen i u skladu je s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) . Na bazenima, kao i u svim ostalim objektima, usvojene su preporuke o poštivanju sigurnosnog razmaka između pojedinih grupa posjetitelja koji između ostalog osiguravamo rasporedom ležaljki razmaknutih na propisani razmak. Istovremeno smo koordinirali postupak pripreme bazenske vode u skladu s preporukama.

Prilikom ulaska u objekt (u prostoru blagajne) te  korištenja sanitarnih prostora, garderobe i restorana, obavezno je nošenje zaštitne maske za lice i obavezna je dezinfekcija ruku. Dezinfekcijska sredstva dostupna su na istaknutim mjestima. Na ulazu na Vodeni planet svim gostima mjeri se temperatura beskontaktnim toplomjerom, a vodi se i evidencija gostiju (osobni i kontakt podaci) radi liste kontakata. 

Prije ulaska u prostor kupališta obavezno je tuširanje i  prolazak kroz hiperkloriranu barijeru za pranje nogu. Svi posjetitelji dužni su održavati sigurnosni razmak od 2 m u vodi i izvan nje. Provodi se pojačana dezinfekcija i čišćenje sanitarnih prostora svaka dva sata (a po potrebi i češće). Ležaljke i narukvice za goste se dezinficiraju nekoliko puta dnevno.

Zabranjeno je unošenje hrane i alkoholnih pića u prostor kupališta.

Koje mjere zaštite vrijede u saunama/wellness centru?

Poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo omogućili provedbu wellness usluga. Međutim, moguće je da privremeno neće biti dostupne sve vrste tretmana. Više detalja o tome možete saznati na recepciji Svijeta sauna ili wellness centra.

SAUNE

Prema trenutnim epidemiološkim mjerama, suhe, finske saune slobodno se koriste dok vlažne, parne saune još nisu u funkciji. U svim prostorima Svijeta sauna obavezno je održavanje sigurnosnog razmaka od 2 m između gostiju. Broj osoba u zatvorenim prostorijama je ograničen u skladu s raspoloživim prostorom stoga smo ispred svake saune istaknuli maksimalan dozvoljeni broj posjetitelja koji istovremeno mogu boraviti u određenoj sauni. Ležaljke u prostorijama za odmor obavezno su razmaknute  kako bi se osigurao preporučeni  razmak, izuzev ako se radi o članovima iste obitelji ili skupine te se dezinficiraju nekoliko puta dnevno, a obavezno nakon što ju gost prestane koristiti.

WELLNESS CENTAR SPAeVITA

Sve površine u predprostorima te sanitarni čvorovi, učestalo se čiste i dezinficiraju. U svim prostorima wellness centra, obavezno je nošenje zaštitne maske za lice te održavanje sigurnosnog razmaka od 2 m između gostiju. Prije ulaska u prostorije wellness centra, obavezna je dezinfekcija ruku.

Nakon svakog klijenta provodi se temeljita dezinfekcija radnog mjesta i pribora. Sve prostorije za tretmane bez dnevnog svjetla ili prozora se pojačano prozračuju svježim zrakom i ventilacijom.  Prema trenutnim preporukama, vodimo evidenciju o vremenu boravka svakog klijenta u prostorijama wellness centra (vrijeme ulaska, kontakt podaci, te vrijeme napuštanja prostora) radi liste kontakata u slučaju pojave simptoma kod klijenata.

UGOSTITELJSKI OBJEKTI

Koje mjere zaštite vrijede u ugostiteljskim objektima /restoranima?

U našim ugostiteljskim objektima pridržavamo se propisanih smjernica te smo poduzeli dodatne mjere kako bismo osigurali maksimalnu higijenu i sigurnost.

  • Ugostiteljski  objekti na raspolaganju su gostima s prilagođenim radnim vremenom.
  • U ugostiteljskim objektima obavezno je nošenje zaštitne maske za lice na način da pokriva usta i nos, obavezna dezinfekcija ruku prilikom ulaska te održavanje fizičkog razmaka od 2 m između pojedinih skupina posjetitelja. Zadržavanje za šankom nije dozvoljeno. Hranu ili napitke moguće je naručiti i preuzeti za šankom ali bez zadržavanja.
  • Na ulazu u restorane obavezna je dezinfekcija ruku. Za vrijeme boravka u restoranu potrebno je nositi zaštitnu masku za lice (osim za vrijeme sjedenja za stolom i konzumiranja hrane i pića), te održavati sigurnosni razmak od 2 m između pojedinih skupina gostiju. Stolovi se do dolaska gostiju drže praznima. Gosti najprije sjednu za željeni stol te im se servira pribor, a nakon toga gosti kod buffet stola izaberu jelo koje im poslužuju naši zaposlenici. Na taj način gosti dolaze samo u kontakt s hranom koju će konzumirati za svojim stolom. Nakon odlaska svake skupine gostiju, stol, stolice i druge površine koje su gosti dodirivali, dezinficiraju se te se mijenjaju stolnjaci. Da bismo osigurali održavanje socijalne distance,  u skladu sa zaštitnim mjerama prilagodili smo buffete: svu hranu izdaju isključivo naši zaposlenici , isto tako front cooking i kuhanje na licu mjesta obavljaju samo naši zaposlenici; a prilagodili smo vrijeme i trajanje obroka.

Molimo vas da poštujete vrijeme obroka koje vam je dodijeljeno kod prijave, te dobivenu karticu pokažete osoblju na ulazu u hotelski restoran.

Kojih mjera se moram pridržavati kod dolaska u hotel?

Zakonske mjere vlade i preporuke HZJZ-a shvaćamo vrlo ozbiljno te utvrđujemo i prilagođavamo potrebne postupke za svaki smještajni objekt zasebno. Naš tim će vas odmah obavijestiti o svim propisima i rado ćemo vam pomoći ako imate bilo kakvih pitanja.  U svim područjima hotela proveli smo sveobuhvatne smjernice za najviše higijenske standarde. Naši zaposlenici prolaze kroz obuku i instrukcije za održavanje ovih visokih standarda a odgovorni voditelj svakodnevno provjerava poštivanje svih smjernica. Obavezno je nošenje zaštitne maske za lice za osobe koje borave u zatvorenim prostorima. Ukoliko ste zaboravili ponijeti vlastitu zaštitnu masku, jednokratne zaštitne maske za usta i nos dostupne su na recepciji uz naknadu.

U hotelu je obavezno nošenje maske za lice, dezinfekcija ruku i održavanje sigurnosnog razmaka na udaljenosti od 2 m  u odnosu na druge goste izuzev ako se radi o članovima iste obitelji ili skupine.  U prostoru recepcije provodi se pojačana higijena,  dezinfekcija i prozračivanje prostora prijave i odjave gosta kao i pojačano čišćenje i dezinfekcija javnih sanitarnih prostora.

Prilikom korištenja dizala molimo vas da vodite brigu o maksimalnom broju gostiju te  poštujete sigurnosni razmak od 2 m ispred i unutar dizala (osim ako su gosti dio obitelji ili dijele zajedničku smještajnu jedinicu).

Procedure i učestalost čišćenja smještajnih jedinica te zamjena posteljine i ručnika provode se sukladno postojećim standardima i moguće ih je prilagoditi potrebama gostiju. Sve površine koje su došle u kontakt s gostom (noćni ormarić, stol, stolica, stolić za kavu, bilo koji namještaj, sadržaji, telefon, daljinski upravljač itd.) detaljno se dezinficiraju a posebna pozornost posvećuje se čišćenju svih površina kupaonice prilikom smjene gostiju.

PRIJAVA / ODJAVA (check-in / check-out)

Naš recepcijski tim je dostupan za informacije, savjete i preporuke telefonom ili putem e-maila. Unatoč trenutnoj situaciji, dobrobit naših gostiju ima apsolutnu prednost i dat ćemo sve od sebe da se kod nas osjećate opušteno i sigurno.

Kako bismo smanjili broj gostiju koji se zadržavaju u prostoru recepcije, preporučujemo da odjavu iz hotela najavite unaprijed te da samo jedna osoba iz sobe/obitelji obavlja poslove prijave i odjave. Osoblje recepcije hotela stoji Vam na raspolaganju za poslove odjave i plaćanja računa već od 08:00 sati. 

Da li mogu plaćati gotovinom?

Moguće je plaćanje u gotovini, no poželjno je plaćanje karticom.

Primjenjuju li se drugačiji uvjeti otkazivanja rezervacija zbog koronavirusa (COVID-19)?

Kako bismo vam olakšali planiranje putovanja i kako biste mogli rezervirati svoj odmor bez rizika u ovim neizvjesnim vremenima, donijeli smo nova pravila otkazivanja rezervacija te ostavljanja garancije.  Za otkaze ili promjene do 1 dan prije predviđenog datuma dolaska ne zaračunavamo storno troškove. U slučaju nedolaska gosta, naplaćuju se troškovi 1 dana boravka.

U slučaju otkazivanja ili izmjene 7 -0 dana prije dolaska te nedolaska, uplaćeni iznos možete iskoristiti za boravak u nekom drugom terminu. 

Kako mogu promijeniti ili otkazati svoju rezervaciju koju sam napravio preko Booking.com, Hotelbeds ili neke druge agencije?

Da biste promjenili ili otkazali takvu rezervaciju, potrebno je najprije kontaktirati agenciju i provjeriti pravila otkazivanja (Booking.com, Hotelbeds ili neku drugu).

Što trebam učiniti i kome se obratiti u slučaju sumnje na zarazu?

Kod sumnje na pojavu simptoma zaraze koronavirusom, postupamo prema definiranoj proceduri koja je istaknuta na recepciji na vidljivom mjestu. Odgovorno osoblje hotela je upoznato s postupcima u slučaju sumnje na infekciju i osigurava da svaki potencijalno zaraženi gost dobije hitnu medicinsku pomoć i bude izoliran od ostalih gostiju i hotelskog osoblja. U slučaju potrebe molimo vas da odmah kontaktirate naše djelatnike na recepciji hotela koji će vas uputiti u daljnje postupanje.

OPĆE INFORMACIJE ZA GOSTE

Koje mjere trenutno vrijede prilikom ulaska u RH i prelaska graničnih prijelaza?

Sve važeće mjere prilikom prelaska graničnih prijelaza za strane državljane dostupne su na službenoj stranici Koronavirus.hr. Za jednostavniji i brži prelazak granice možete koristiti web stranicu  entercroatia.mup.hr. i unaprijed dostaviti svoje podatke kako biste pojednostavnili postupak te skratili vrijeme zadržavanja na graničnom prijelazu. 

Kakva je trenutna epidemiološka situacija u Hrvatskoj?

Svakodnevno ažurirane informacije dostupne su na  službenoj stranici Koronavirus.hr