+ Odaberite oznake

bebe
djeca
hrana
plivanje
ritual kuće
selfness
Škola plivanja
vitalna hrana

+ Izberite mesec/leto

Prednost vježbanja u vodi

17.5.2017.

Prednost vježbanja u vodi

Voda preuzima na sebe težinu tijela tako da se mogu izvoditi pokreti koji se izvan vode ne bi mogli raditi ili bi zahtijevali veliki fizički angažman te bi postojala opasnost i od povreda. U vodi je moguće skakati, hodati, trčati, raditi vježbe oblikovanja, meditirati, a sve u cilju bolje tjelesne kondicije i boljeg psihofizičkog osjećaja.
Pokreti u vodi su u pravili laganiji, opuštajući, relaksirajući. No nije ni zanemariva uloga vode kod stjecanja kondicije jer voda pruža otpor prilikom izvođenja pokreta te se intenzitet i trajanje mogu podrediti zadanim ciljevima. Uz već poznate aktivnosti u vodi (plivanje, ronjenje, vaterpolo...) mogu se kreirati manje poznate aktivnosti poput vožnje bicikla u vodi, step, vježbe AI CHI-a,  a voda je i neizostavni medij kod oporavka od raznih povreda mišićnog i koštanog sustava te  rada sa djecom s posebnim potrebama. I ako još spomenemo faktor ljekovitosti (morska voda, termo-mineralna, sumporna...) te prirodno okruženje, dileme nema – svi u vodu.

Natrag


Pročitaj još

OSJETI SNAGU PRIRODE NA BAZENIMA

Bazeni Vodenog planeta u Termama Tuhelj punjeni su ljekovitom termalnom vodom koja izvire na samom izvoru.

Više

OSJETI SNAGU PRIRODE U OKOLICI

Aktivnosti u prirodi i na svježem zraku pomoći će nam da se osjećamo bolje, pozitivnije i puni energije.

Više

OSJETI SNAGU PRIRODE U WELLNESSU

Zastanite na trenutak i zapitajte se koliko znate o tretmanima koje redovito koristite?

Više