+ Odaberite oznake

bebe
djeca
hrana
plivanje
ritual kuće
selfness
Škola plivanja
vitalna hrana

+ Izberite mesec/leto

Hodanje kao osnovni tjelesni pokret

17.5.2017.

Hodanje kao osnovni tjelesni pokret

Krenimo od osnovnih stvari. Hodanje kao osnovni tjelesni pokret, sigurno je najzdravija i najpristupačnija aktivnost koja osigurava dobro tjelesno zdravlje za cijelog ljudskog života. Već i kratko hodanje osigurava održavanje tjelesnih funkcija na potrebnoj razini. Hodanjem osiguravamo brojne blagodati svom organizmu. Nakon 30 min hodanja tijelo počinje koristiti energiju pohranjenu u masnom tkivu. Dugotrajno hodanje osigurava održavanje i razvijanje tonusa mišića koji će se još dodatno unaprijediti ako uvedemo hodanje uzbrdo i nizbrdo, hodanje zahtjevnijim terenom (prirodne i umjetne prepreke) nošenjem tereta (planinarski ruksak primjerice).

Brojne studije (i vlastita iskustva) su pokazale da redovito višesatno hodanje regulira razinu šećera u krvi, regulira krvni tlak, podmazuje zglobove jača mišiće i tetive, regulira sve tjelesne funkcije od kojih je u zadnje vrijeme vrlo auktualan problem prekomjerne težine (sagorjeva se višak kalorija. Fizička aktivnost ubrzava rad srca a time i krv brže cirkulira tijelom, brža je izmjena tvari, neiskorištene tvari se putem znoja i probave izlučuju iz tijela kardiorespiratorni sustav se jača te dolazi do pojačane izmjene starog zraka sa friškim bogatim kisikom. Jednako važan je aspekt socijalizacije jer se kroz druženje i u skupini razvijaju bolji međuljudski odnosi, upoznaju se novi krajevi i destinacije uživa se u prirodi. Za kraj možemo reći samo jedno. Cipele na noge i kreni.

Natrag


Pročitaj još

Vitalna hrana

Potražite jela označena simbolom jabuke!

Više

Ritual kuće

3-minutni ritual kuće za zdrav i pozitivan početak dana.

Više

Menta

Prepustite se menti

Više