+ Odaberite oznake

bebe
djeca
hrana
plivanje
ritual kuće
selfness
Škola plivanja
vitalna hrana

Prednost vježbanja u vodi

17.5.2017.

Prednost vježbanja u vodi

Voda preuzima na sebe težinu tijela tako da se mogu izvoditi pokreti koji se izvan vode ne bi mogli raditi ili bi zahtijevali veliki fizički angažman te bi postojala opasnost i od povreda. U vodi je moguće skakati, hodati, trčati, raditi vježbe oblikovanja, meditirati, a sve u cilju bolje tjelesne kondicije i boljeg psihofizičkog osjećaja.
Pokreti u vodi su u pravili laganiji, opuštajući, relaksirajući. No nije ni zanemariva uloga vode kod stjecanja kondicije jer voda pruža otpor prilikom izvođenja pokreta te se intenzitet i trajanje mogu podrediti zadanim ciljevima. Uz već poznate aktivnosti u vodi (plivanje, ronjenje, vaterpolo...) mogu se kreirati manje poznate aktivnosti poput vožnje bicikla u vodi, step, vježbe AI CHI-a,  a voda je i neizostavni medij kod oporavka od raznih povreda mišićnog i koštanog sustava te  rada sa djecom s posebnim potrebama. I ako još spomenemo faktor ljekovitosti (morska voda, termo-mineralna, sumporna...) te prirodno okruženje, dileme nema – svi u vodu.

Natrag


Pročitaj još

Vitalna hrana

Potražite jela označena simbolom jabuke!

Više

Ritual kuće

3-minutni ritual kuće za zdrav i pozitivan početak dana.

Više

Menta

Prepustite se menti

Više