+ Odaberite oznake

bebe
djeca
hrana
plivanje
ritual kuće
selfness
Škola plivanja
vitalna hrana

Hodanje kao osnovni tjelesni pokret

17.5.2017.

Hodanje kao osnovni tjelesni pokret

Krenimo od osnovnih stvari. Hodanje kao osnovni tjelesni pokret, sigurno je najzdravija i najpristupačnija aktivnost koja osigurava dobro tjelesno zdravlje za cijelog ljudskog života. Već i kratko hodanje osigurava održavanje tjelesnih funkcija na potrebnoj razini. Hodanjem osiguravamo brojne blagodati svom organizmu. Nakon 30 min hodanja tijelo počinje koristiti energiju pohranjenu u masnom tkivu. Dugotrajno hodanje osigurava održavanje i razvijanje tonusa mišića koji će se još dodatno unaprijediti ako uvedemo hodanje uzbrdo i nizbrdo, hodanje zahtjevnijim terenom (prirodne i umjetne prepreke) nošenjem tereta (planinarski ruksak primjerice).

Brojne studije (i vlastita iskustva) su pokazale da redovito višesatno hodanje regulira razinu šećera u krvi, regulira krvni tlak, podmazuje zglobove jača mišiće i tetive, regulira sve tjelesne funkcije od kojih je u zadnje vrijeme vrlo auktualan problem prekomjerne težine (sagorjeva se višak kalorija. Fizička aktivnost ubrzava rad srca a time i krv brže cirkulira tijelom, brža je izmjena tvari, neiskorištene tvari se putem znoja i probave izlučuju iz tijela kardiorespiratorni sustav se jača te dolazi do pojačane izmjene starog zraka sa friškim bogatim kisikom. Jednako važan je aspekt socijalizacije jer se kroz druženje i u skupini razvijaju bolji međuljudski odnosi, upoznaju se novi krajevi i destinacije uživa se u prirodi. Za kraj možemo reći samo jedno. Cipele na noge i kreni.

Natrag


Pročitaj još

Vitalna hrana

Potražite jela označena simbolom jabuke!

Više

Ritual kuće

3-minutni ritual kuće za zdrav i pozitivan početak dana.

Više

Menta

Prepustite se menti

Više